NTT Data
NTT Data
9 noiembrie 2017

Brandul „Balul Operei” revine in portofoliul Operei Romane

Evenimentul monden a fost deseori criticat de media

By In Actualitate, Cooltura

Siteul generalist ZiardeCluj.ro anunta in exclusivitate ca omul de afaceri Daniel Metz, CEO al companiei IT japoneze, NTT Data- filiala Romania, a cumparat brandul „Balul Operei” de la omul de afaceri Matei Miko.

De asemenea, intr-o postare pe pagina sa de facebook, Metz anunta ca doneaza Operei Romane brandul „Balul Operei”, un eveniment monden la care vine intreaga protipendada a Clujului.

Evenimentul, cu o puternica componenta mondena, are loc in fiecare luna februarie din ultimii 20 de ani, fiind deseori criticat de presa.

Ultima editie a fost si ea criticata. Cititi o cronica a ultime editii AICI

Clujulcultural.ro nu a participat la Balul Operei 2017.

familion cu surprize

Leave a Comment

tetarom
Mobila Klasse1