18 noiembrie 2015

Untold a câştigat premiul Brandul anului 2015 în România

By In Actualitate, Muzica

Cel  mai  de seamă reprezentant  național  al  industriei  de  marketing  și  comunicare, International  Advertising Association Romania (IAA),  premiază Untold Festival  cu titlul de Brandul Anului 2015 în România, în cadrul Galei Premiilor de Excelență IAA.

IAA-26

 

Premiile de Excelență IAA aduc o recunoaștere publică celor care prin eforturile lor susținute, au contribuit  în mod substanțial  la promovarea industriei  de marketing și  comunicare din România. Gala  Premiilor de Excelență IAA a avut loc luni, 16 noiembrie la Ateneul Român și a  premiat  câștigătorii  celor  8  categorii  pentru  excelență  și  celor  3  premii  speciale: Personalitatea  anului,  Premiu  pentru  întreaga activitate  și  Brandul  anului.

“Succesul Untold este cel al unui lucru bine făcut din prima. Am considerat că merită din plin să răsplătim creativitatea și dedicarea echipei din spatele acestui proiect unic prin scală și calitate în peisajul românesc. IAA salută de asemenea intenția Untold de a-și asuma o misiune  socială,  de  a  promova  educația  în  ceea  ce  privește  siguranța  participanților  la evenimente”, spune Mihai Bârsan, Președinte IAA România.

Laureații acestei ediții au fost desemnați prin votul a trei comitete diferite: Boardul IAA, Senatul IAA și un Comitet de Laureați ai edițiilor precedente.

“Recunoașterea Untold Festival ca Brandul Anului 2015 în România de către industria de specialitate este cu atât mai onorantă cu cât Untold este un brand foarte tânăr în plină dezvoltare,  pe  o  piață  în  care  activează  branduri  naționale  și  internaționale  puternice. Distincția aceasta ne motivează să ducem experiența Untold la un alt nivel și să fim un exemplu pentru toți cei care cred cu adevărat în ideea lor”, a spus Adrian Chereji, Director de Markering și Comunicare Untold (foto, primul din stânga).

IAA-6

Untold a fost  implicat activ în comunitate prin campanii precum  Bac de 10  sau  Pay with Blood, iar această latură socială a festivalului va fi păstrată și pentru ediția 2016. In acest context, Untold va dezvolta o fundație cu scopul de a educa și de a promova siguranța în spațiul public și la evenimente.

International Advertising Association, o organizație globală cu peste 96 de filiale, este un parteneriat strategic unic, care reprezinta întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate si media până la institutii mass-media, companii client şi practicanţi individuali.

Ediția a doua Untold va avea loc în 4-7 august 2016, iar pe scenele festivalului de la Cluj-Napoca vor urca cele mai mari nume din topurile muzicale internaționale. Untold 2015, festivalul care a impresionat la prima ediție peste 240.000 de oameni, s-a desfăsurat în perioada 30 iulie – 2 august 2015, la Cluj-Napoca, și a adus pentru prima dată în România, pe aceeasi scenă, patru dintre cei mai îndrăgiți artiști electro-dance-music din întreaga lume: AVICII, ARMIN van BUUREN, DAVID GUETTA și DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, alături de alți peste 150 de artiști internaționali și naționali.

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.