NTT DATA Romania lansează un nou Raport CSR (A)

Clio

NTT DATA Romania se poziţionează printre puţinele companii care lansează, anual, un raport CSR (Corporate Social Responsibility) pe anul precedent. Acesta conţine mesajul CEO-ului Daniel Metz, politicile de abordare pentru anul 2017 şi toate activităţile în care organizaţia s-a implicat în anul calendaristic 2016.

 Un atare demers ţine cont şi de provocările societale complexe care revendică soluţii eficiente şi de impact pe durată lungă. De aceea, Compania NTT DATA Romania alege, de această dată, să ofere ceva în plus, parte din identitatea sa. Este vorba despre propria ei strategie de responsabilitate, pusă în slujba unei comunităţi prospere sub forma unui nou concept de Raport CSR.

Prezenţa pe piaţa locală şi naţională a unei reviste-reper pentru politica de CSR promovată de o companie pivot poate reprezenta un vector de referinţă. Menirea sa este aceea de a scoate în evidenţă, întâi de toate, efortul concertat ale unei echipe de elită care, prin proiectele de anvergură pe care le promovează, îşi propune să ajute comunitatea din care face parte pentru a-şi realiza un viitor mai sustenabil.

 “Mă bucur să putem sprijini în continuare comunitatea în care trăim. Această abordare, de deschidere către societate, reprezintă pentru noi, dincolo de o dorinţă transparentă de implicare, şi un mod de a ne manifesta recunoștința faţă de comunitatea din care facem parte, cea care de-a lungul celor 17 ani de experienţă ne-a oferit încrederea faţă de întreaga noastră sferă de activitate, declară Daniel Metz, CEO NTT DATA Romania.

 

Pe de altă parte, este vorba despre concepte cheie pe care s-a bazat întreaga strategie de susţinere a comunităţii, ilustrată cu claritate în acest Raport CSR. Prin acestea se face referire la deschiderea către o comunitate multiculturală ce oferă şansa pentru valorizarea unor repere diverse, atât pentru cultura naţională, cât şi pentru cea universală. Mai este vorba, apoi, şi despre o implicare considerabilă în sfera Educaţiei, Sănătăţii, Mediului, Sportului, a Cercetării şi Inovării.

 În ton cu această deschidere, NTT DATA Romania va continua să se implice activ în toate segmentele propuse pentru anul curent, iar în perioada imediat următoare va sprijini proiecte de mari dimensiuni în folosul comunităţii, cum ar fi Campionatul European de Gimnastică, dar şi evenimente precum Zilele Clujului, Innovation 2.0, sau Electric Castle, în calitate de Partener Oficial.

Nominalizarea NTT DATA România la “Gala Romanian CSR Awards”, care va avea loc la Bucureşti în data de 5 aprilie 2017, spre a fi premiată pentru proiectele sale de responsabilitate socială, denotă faptul că, prin strategiile pe care le creează, compania ştie să ofere comunităţii, apoi tuturor clienţilor şi partenerilor săi din ţară (Cluj, Braşov, Sibiu, Iaşi, Timişoara, Bucureşti), cât şi celor din străinătate pe care îi aduce constant alături în număr tot mai mare, garanţia calităţii şi a profesionalismului desăvârşit.

 Această flexibilitate în faţa diversităţii se explică prin aceea că ea oferă o paletă largă, ce conţine un izvor nesecat de inovare. Managementul diversităţii înseamnă, până la urmă, utilizarea de talente diverse care, dacă sunt puse în valoare în mod corespunzător, cu suportul şi implicarea noastră deplină, vor aduce un plus de valoare a cărui menire este de a face o comunitate să crească şi să prospere pe toate palierele sale.

Lucrând împreună, co-inventăm succesul zilei de mâine. Împreună suntem Viitorul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *