23 mai 2016

Întâlnirile dintre culturile din Cluj, atu al candidaturii în cursa pentru titlul de Capitală Europeană 2021. Vezi noile vizualuri

By In Clio, Esenţial

CULTURILE SE ÎNTÂLNESC! SERVUS ! Cluj-Napoca 2021 Capitală Europeană a Culturii – oraș candidat, este noua campanie de comunicare a Asociaţiei Cluj 2021, în lupta pentru titlul de Cluj-Napoca 2021 Capitală Europeană a Culturii.

Campania de comunicare a fost realizată de agenţia de branding Kumpania.

Orașul „joacă această finală cu titlul pe masă”, cum s-ar spune. De aceea, orientarea noastră spre public, spre suporteri. De aceea, campania. Din acest punct de vedere, comunicarea se dorește a fi un prilej pentru trăirea comună (și comunitară) a unei stări privilegiate, așa-numita „stare de deschidere”, explică cei de la Asociaţia 2021.

vizual 2

Este, practic, atuul nostru ca oraș dinaintea juriului, valoare exprimată și prin conceptul aplicației noastre în concurs, respectiv „East of West”.

Campania își propune să scoată în evidenţă ceea ce, paradoxal, în loc să dezbine, leagă acest oraș: diferențele. Din acest punct de vedere, Clujul joacă acest avantaj mergând pe mâna întâlnirii şi dialogului între culturi. De aici, și sloganul proiectului nostru: „Servus!”

vizual 3

Cultura înseamnă culturi şi mesajul campaniei pune în valoare ideea de întâlnire, de deschidere. Deschidere atât a noastră în raport cu noi înșine, cât și cu inevitabilul Celălalt. A-l afirma pe „celălalt” e un mod mai profund de a mă afirma pe „mine”. Avem ocazia de a construi o memorie colectivă comună şi titlul ne va ajuta s-o consolidăm.

Invariabil, culturile se întâlnesc şi intră în dialog…

vizual 1

 

Proiect realizat cu sprijinul Primăriei şi Consiliului Local Cluj-Napoca

Mulțumim sponsorilor Asociației noastre: Moldovan, Banca Transilvania, Ursus

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.