Grupul american Google şi creatorii filmului „Hobbitul: Dezolarea lui Smaug” au lansat o hartă interactivă a Pământului de Mijloc, cu ajutorul căreia utilizatorii de internet pot să urmărească traseul parcurs de personajul Bilbo Baggins.
Creată ca o strategie de marketing, noua aplicaţie online vizează promovarea simultană a motorului de căutare Chrome şi a spectaculoasei epopei cinematografice regizată de Peter Jackson, informează lefigaro.fr.
Rapperul Pharrell Williams, cântăreţul care a lansat de curând primul videoclip din lume cu o durată de 24 de ore, dar şi alţi muzicieni, nu sunt singurii care profită de pe urma succesului repurtat de videoclipurile interactive. Studiourile MGM, companiile New Line Cinema şi WingNut Films şi grupul Warner Bros., însărcinaţi cu producţia şi distribuţia filmului „Hobbitul: Dezolarea lui Smaug”, s-au asociat cu gigantul online Google pentru a elabora „A Journey Through Middle Earth”, o hartă interactivă, care prezintă călătoriile lui Bilbo Baggins, un personaj creat de scriitorul britanic J.R.R. Tolkien
Mai multe aici