Operaţiunea PAPIONUL la Opera Română din Cluj

Esenţial Operă

Ia-ți papionul și vino la Operă! O campanie cu muzică și dichis , anunţă comunicatorii din instituţia clujeană de cultură.

 

Simbol al distincției și eleganței desăvârșite, papionul își are originile în secolul XVII, parcurgând o istorie pe cât de lungă, pe atât de fascinantă. Devenit deja o tradiție a dress code-ului nobiliar, precum și un obiect vestimentar reprezentativ pentru evenimentele importante de pretutindeni, papionul și-a dovedit în ultimii ani  versatilitatea. Inițial purtat de mercenarii croați precum o eșarfă ce susținea capetele cămășii, apoi adoptat de înalta societate franceză sub forma eșarfei Ascot din zilele noastre, papionul s-a apropiat curajos în secolele XVIII – XIX de marea popularitate cunoscută astăzi. Simpaticul accesoriu – recunoscut în special în formula sa clasică neagră – devenea obiectul unei noi industrii și căpăta noi forme și culori, potrivite oricărei ocazii cu ștaif. Contemporanul i-a adus papionului celebritate, precum și deschiderea înspre colecții unisex, dublându-i înțelesul sobru și protocolar cu o imagine chic și accesibilă.

Papioanele sunt la fel de binevenite și la Operă! Vă aşteptăm, astfel, în luna Mai 2016 să inaugurăm împreună o nouă tendință în viața cultural-artistică clujeană.

17d01a66-0ce6-4d8e-a38c-d361a889607e

       Opera Națională Română din Cluj-Napoca proclamă deschisă campania ”Ia-ți papionul și vino la Operă!”, prin care își dorește să le amintească spectatorilor săi eleganța actului artistic și empatia cu care ne dorim ca acesta să fie perceput de către public.

Vă invităm, așadar, ca lunar, cu ocazia premierelor și a spectacolelor speciale puse în scenă de Opera Națională Română din Cluj-Napoca, să intrăm în teatrul liric clujean într-o ținută potrivită cu locul, tradiția și artiștii săi, purtând un papion, ca simbol al tuturor acestor elemente.  Doamnele și domnișoarele sunt binevenite la rândul lor în rochii elegante sau în ținute ce le vor permite accesorizarea cu un papion. Aceia dintre dumneavoastră care nu au încă în garderobă prețiosul accesoriu, vor avea ocazia să achiziționeze unul din foaierul operei, care va găzdui în zilele speciale de spectacol menționate mai sus, standul partenerilor noștri inspirați și specializați în acest domeniu, Papionette.

Campania ”Ia-ți papionul și vino la operă!” va debuta cu ocazia premierei operei ”Nabucco” din data de 29 Mai 2016, urmând să fie reluată lunar și semnalizată prin logo-ul special creat, ce va fi vizibil pe afişele cu programul  spectacolelor.

Vă sugerăm să deschideți dressing-ul pentru a vă căuta papionul preferat și să fiți atenți la afișele noastre, anunţă organizatorii. O campanie realizată în parteneriat cu Papionette.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *