Cooltura / Esenţial / Special

Începe Smida Jazz Festival! Recomandări, regulament și ce să-ți iei cu tine la #smidajazz2017

Astăzi începe în cătunul Smida, comuna Beliș, cel mai mare festival de jazz al anului din județul Cluj, 25-27 august 2017.
Organizatorii de la Asociația Transylvanian Cultural Development au remis redacției un amplu comunicat în care au precizat regulamentul festivalului și au venit cu o serie de recomandări pentru participanți.
 
Pentru al doilea an consecutiv siteul Clujulcultural.ro este partener media al festivalului, unul din cele mai îndrăznețe din județul Cluj. 
 
 
 
 
Publicăm in extenso precizările organizatorilor:
 
Pentru un #smidajazz2017  frumos și o experiență plăcută pe tot parcursul festivalului, îți recomandăm să ai la tine câteva lucruri, strictul necesar:
  1. Sac de dormit;
  2. Izopren (atât pentru a ședea, cât și pentru atelierele de meditație și yoga – pentru cele de yoga îți recomandăm, dacă ai, să îți aduci saltea specială);
  3. Încălțăminte comodă și impermeabilă;
  4. Pelerină/îmbrăcăminte impermeabilă (pentru orice eventualitate );
  5. Pălărie/șapcă;
  6. Cremă cu factor de protecție solară;
  7. Polar/haină groasă (noaptea vor fi circa 10 grade);
  8. Lanternă frontală;
  9. Scrumiere portabile (vei găsi și la fața locului, dar poți să ți-o aduci pe a ta).
Regulamentul festivalului:

REGULAMENT

Regulamentul de față se aplică pentru evenimentul Smida Jazz Festival, ediția din 2017, organizat de Asociația Transylvanian Cultural Development în parteneriat cu Smiro Activ SRL, denumiți în continuare Organizator, și cuprinde regulile ce trebuie respectate de fiecare participant.

  1. FESTIVAL

 

1.1. Accesul se va face începând cu ora 14, vineri, 25 august, atât în camping, cât și în zona festivalului.

1.2. Biletul pentru o zi asigură accesul până la ora 12 a următoarei zile.

1.3. Copiii cu vârste până-n 14 ani, pe baza certificatului de naștere, beneficiază de intrare liberă.

1.4. Localnicii, cei ce au domiciliul în satele Smida, Giurcuța de Sus, Giurcuța de Jos, Poiana Horea, Doda Pilii și Ic Ponor, nu plătesc intrarea la festival, iar pentru acest lucru trebuie să prezinte buletinul.

1.5. Persoanele cu handicap, împreună cu un însoțitor, beneficiază de intrare liberă, atât la festival, pe baza documentelor justificative. 

1.6. Abonamentele și biletele pentru o zi la festival se preschimbă în brățări de acces la punctul de Check-In, iar intrarea în festival se va face doar prin zona special amenajată, pe baza brățărilor.

1.7. Orice achiziție pe perimetrul festivalului (mâncare, băutură, cărți, materiale promoționale etc.) se va face NUMAI cu TOKEN-uri. Acestea pot fi achiziționate de la casieriile de pe perimetrul festivalului cu bani în numerar sau cu cardul. Excepție face cumpărarea de țigarete și tutun, care va putea fi făcută doar utilizând carduri bancare. Prețul unui TOKEN este 8 LEI, se poate folosi și jumătate, iar acestea nu sunt returnabile.

1.8. Trebuie respectate toate zonele amenajate și delimitate ca atare, inclusiv cele pentru intrarea în și ieșirea din zona de desfășurare a festivalului, precum și cele ce marchează parcarea și camping-ul.

1.9. Respect și responsabilitate trebuie manifestate și în atitudinea față de mediul înconjurător, cu atât mai mult cu cât zona este arie protejată.

1.10. Vor fi amplasate pubele pentru colectare selectivă, după festival urmând ca deșeurile să fie reciclate. Vă rugăm să respectați compartimentele dedicate fiecărui tip de deșeu.

1.11. Este interzis accesul în zona de desfășurare a festivalului cu alimente și băuturi alcoolice și nealcoolice.

1.12. Este permis accesul cu apă doar în recipiente sigilate.

1.13. În perimetrul festivalului accesul cu bagaje mai voluminoase de 30 de litri este interzis. Bagajele vor fi percheziționate la intrare.

1.14. Este permisă intrarea cu scaune pliante, iar animalele de companie sunt și ele binevenite (sub stricta companie a stăpânilor, care își vor asuma responsabilitatea pentru acestea).

1.15. Obiectele pierdute/găsite trebuie aduse la Info Point, iar Organizatorul le va păstra până luni, 28 august, ora 14, când pot fi recuperate.

1.16. Consumul de substanțe stupefiante cade sub incidența legislației române în vigoare.

1.17. Utilizarea focului, prin orice mijloace, este interzisă.

1.18. Este permis accesul cu DSLR-uri.

1.19. Fotografiatul concertelor este permis doar pe parcursul primelor 3 piese ale fiecărui grup.

1.20. Este interzis fotografiatul cu flash.

1.21. În timpul probelor de sunet este interzisă fotografierea artiștilor.

1.22. Organizatorul, partenerii acestuia și presa acreditată au dreptul de a înregistra şi fotografia evenimentul. Participanţii iau la cunoştinţă faptul că există posibilitatea de a apărea în astfel de materiale, fără a putea emite orice fel de pretenţii asupra drepturilor cu privire la respectivele materiale. Organizatorul are dreptul de a folosi aceste materiale, de a le publica pe diverse canale şi de a le utiliza în campanii publicitare.

  1. CAMPING

 

2.1. Abonamentele și biletele pentru o zi în camping se preschimbă în brățări de acces la punctul de Check-In, iar intrarea se va face doar prin zona special amenajată, pe baza brățărilor.

2.2. Biletul pentru o zi asigură accesul în camping până la ora 12 a următoarei zile.

2.3. Copiii cu vârste până în 14 ani sunt scutiți de la plata taxei de campare, pe baza certificatului de naștere.

2.4. Persoanele cu handicap, împreună cu un însoțitor, beneficiază de intrare liberă în camping, pe baza documentelor justificative.

2.5. Este permisă intrarea cu alimente și apă din exterior, însă recipientele trebuie să fie sigilate.

2.6. Nu este permis accesul cu băuturi alcoolice.

2.7. Este interzis focul și accesul cu butelie gaz.

2.8. Este obligatorie respectarea indicațiilor organizatorilor privind amplasarea corturilor.

2.9. Camping-ul va fi păzit, însă Organizatorul nu este responsabil pentru pierderea de bunuri, distrugerea sau furtul obiectelor.

2.10. Animalele de companie sunt binevenite în zona dedicată campării.

  1. PARCARE

 

3.1. Accesul autoturismelor în parcarea special amenajată se va face doar după achitarea taxei aferente: 15 lei/autoturism/intrare, respectiv 25 de lei/rulotă/intrare.

3.2. Tichetul de parcare poate fi folosit pentru o singură intrare. După marcarea tichetului de către Organizator, nu va mai fi posibilă nici o rambursare a prețului achitat, indiferent de durata de staționare în zona de parcare.

3.3. Pentru o bună folosire a spațiului dedicat, parcarea autoturismelor se va face respectând indicațiile Organizatorului.

3.4. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru mașini sau pentru obiectele lăsate în mașini.

Concertele încep la ora 20.00. Iată programarea pe zile :

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.