Qual Media Grup investeşte în cultură

Actualitate

Publicitatea este o forma de comunicare persuasivă: pornește de la un set de valori, relevante pentru grupul-țintă căruia i se adresează și le evidențiază; încet, mesajul publicitar se infiltrează în conștientul colectiv, devenind parte din cultură. Valabil și pentru creația lui Andy Warhol, valabil și pentru replicile din reclame care devin expresii uzuale la nivel conversațional.

Toate acestea nu reprezintă ceva intrinsec rău sau bun, ci ne fac sa înțelegem că suntem responsabili pentru mesajul comunicat.

„Cei peste 80 de oameni care formează agenţia au învăţat să fie nu doar creativi, au invăţat să fie responsabili, fapt confirmat de testimonialele clienţilor şi partenerilor din țară si străinatate, dar mai ales de reuşita proiectelor întreprinse până în prezent.”, declară Eugen Albu, CEO-ul companiei Qual Media Group

Echipa agenției de publicitate nu s-a rezumat doar la a înțelege responsabilitatea, ci a ales să depună eforturi pentru promovarea unor valori obiective, universale. Astfel, sprijinirea inițiativelor culturale a devenit o preocupare constantă pentru agentia noastră.

“Fie că vorbim despre implicarea în festivaluri de anvergură   internațională, precum Eurovision (pentru care am  asigurat servicii de   promovare și creație) sau “Zilele Francofoniei” (sub egida Ministerului Afacerilor Externe), fie că ne referim la arta ca mijloc de a-i ajuta pe cei în nevoie, cum a fost cazul mărinimosului proiect  “Musique a la carte” (inițiat de Clubul Rotary Visio Cluj-Napoca),  entuziasmul   echipei e răsplătit prin succesul evenimentelor și aplauzele  participanților”, afirmă Eugen Albu, directorul general al Qual Media Group.

Mozart - Banner clujul cultural 220x250 - 18112013

Festivalul Mozart, un reper în viaţa culturală clujeană, este produs tot de Qual Media Group. Noua identitate a festivalului, dar şi cea a Societăţii Culturale Mozart, ambele create de către agenţia clujeană, au fost extrem de bine primite atât de către publicul larg, cât şi de către celalalte societăţi Mozart din Europa întrunite la conferinţa continentală desfăşurată la Salzburg. De asemenea, tot agenţia Qual Media Group a fost implicată şi în inaugurarea stadionului Cluj Arena în toamna anului 2012 şi a contribuit, prin serviciile de profil furnizate, la succesul evenimentului.

“Avem o afinitate deosebită  pentru mediul studențesc”, spune Eugen Albu, ”organizăm  împreună festivaluri, evenimente, conferințe, campanii de  responsabilitate socială în toate orașele universitare din România și   în marile centre universitare din Europa.”

Acestor proiecte li se adaugă colaborări începute mai de demult, precum: promovarea Balului Operei, a Galei Universității de Artă și Design din Cluj, a Festivalulului Internaţional de Artă Fotografică, a Festivalului Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania (T.I.M.A.F.), ale unor evenimente realizate de Comunitatea Maghiară din România si a TEDxCluj, franciza locală a TED.com, precum şi câteva proiecte majore de marketing sportiv: promovarea echipei de rugby a Universității Cluj și a echipei de fotbal feminin CFF Olimpia Cluj (campioana României), promovarea Cross-ului Companiilor, organizarea turneului de golf Community Challenge.

Pe lângă inițiativele pe care Qual Media Group le-a sprijinit financiar, aceeași orientare spre promovarea artelor, tradițiilor și frumosului se conturează în ansamblul portofoliului agenției, fiind exemplificată atât prin numeroasele proiecte desfășurate în colaborare cu prestigioase instituții culturale din țară (Institutul Cultural Român, Complexul Național Muzeal Astra din Sibiu, Muzeul Național Bruckenthal din Sibiu, Muzeul Militar Național Regele Ferdinand din București, Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa din București, Palatul Culturii din Iași, Muzeul Etnografic al Transilvaniei din Cluj Napoca, centre culturale județene), cât și prin punerea în valoare a artelor și tradițiilor populare, în cadrul unor proiecte de promovare a turismului în diferite zone ale României. Ne mândrim cu participarea la  redescoperirea legendelor harghitene și a porților secuiești (în cadrul unor proiecte ale Consiliului Județean Harghita),  la promovarea frumuseților Clujului (în cadrul proiectului “La pas prin orașul comoară – Cluj-Napoca”), a bogăției spirituale din zonele Maramureș și Neamț, a obiceiurilor tradiționale din Satu Mare, Panciu, Oltenița și multe altele.

Pentru viitor, Qual Media Group şi-a propus să menţină traiectoria ascendentă şi orientarea către susţinerea proiectelor culturale, ca parte a misiunii proprii de responsabilitate socială.

“În toate activitățile pe care le promovăm am încercat să cultivăm şi să creştem interesul pentru alte subiecte decât cele pur comerciale, să sprijinim domenii pe care mulți le consideră neprofitabile, dar de care depinde viitorul frumos al copiilor noştri – cultura, tradiţia, educația, sportul” , conchide Eugen Albu, CEO Qual Media Group.

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *