Brandul Gerovital se extinde cu o nouă gamă pe bază de Acid Hialuronic  – Gerovital H3 Hyaluron C

Actualitate Clio

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă să dezvolte portofoliul şi lansează o nouă gamă sub umbrela brandului GerovitalH3 Hyaluron C. Cele cinci noi produse de îngrijire a feţei din gamă au la bază Acidul Hialuronic pur şi lipozomal, în concentraţie mărită, precum şi Vitamina C, ambele ingrediente contribuind la estomparea semnificativă a ridurilor, la hidratarea şi regenerarea pielii.

În ultimii doi ani, subcategoria produselor antirid a înregistrat o creştere la nivel internaţional, aceasta având cea mai mare pondere valorică pe segmentul produselor de îngrijire a tenului în România, conform calculelor realizate pe baza datelor Nielsen.

„Lansarea noii game Gerovital H3 Hyaluron C ne aduce mai aproape de consumatorii noștri, cărora le oferim soluţii de ultimă generaţie pentru combaterea îmbătrânirii tenului. În materie de îngrijire personală, produsele antirid se află în topul preferinţelor românilor, iar soluţiile pe bază de acid hialuronic se evidenţiază în mod clar în vânzările din acest an. Astfel, bazându-ne pe expertiza Gerovital, lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, am decis să dezvoltăm o nouă gamă în cadrul brandului Gerovital în care acidul hialuronic şi vitamina C sunt optim dozate, astfel încât pielea să îşi îmbunătăţească semnificativ luminozitatea, fermitatea şi elasticitatea în 10 zile. Suntem siguri că datorită eficienţei produselor, a modului elegant de prezentare şi a unui preţ extrem de competitiv, gama va câştiga aprecierea românilor”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec. 

 

 

Noua gamă Gerovital H3 Hyaluron C a fost lansată pe piaţă cu 5 produse destinate îngrijirii tenului normal cu tendinţă de uscare şi se adresează femeilor cu vârsta cuprinsă între 30-50 de ani.

Fiolele conţin un ser bogat în acid hialuronic pur şi lipozomal care, împreună cu Vitamina C, stimulează procesul de reînnoire celulară, umplu ridurile din interior şi menţin fermitatea pielii. Pe lângă puternicele efecte antirid, fiolele contribuie la protejarea tenului şi la corectarea micilor imperfecţiuni ale acestuia.

Crema antirid de zi are efecte de hidratare intensă, antirid şi de protecţie împotriva poluării urbane, iar Crema antirid de noapte stimulează procesele regenerative la nivelul pielii în timpul repausului nocturn, atenuează ridurile și îmbunătăţeşte semnificativ fermitatea pielii. Ambele produse au o concentraţie de Acid Hialuronic de 1%.

Pentru întreţinerea zonei sensibile din jurul ochilor a fost creată Cremă antirid contur ochi și buze Gerovital Hyaluron C, concentraţie 2%. Aceasta poate fi aplicată independent sau asociată cu crema de întreţinere de zi sau de noapte.

Cel de-al cincilea produs din noua gamă este Apa Micelară Gerovital Hyaluron C care ajută la antrenarea și eliminarea delicată a tuturor impurităților acumulate la suprafața pielii.

Noile produse pot fi achiziţionate din toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, precum şi din magazinele de brand Gerovital. De asemenea, produsele din gama Gerovital Hyaluron C pot fi comandate şi din magazinul online www.farmec.ro.

 

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

 

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător român de cosmetice – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

 

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

 

La finalul lunii octombrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania 

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *